Pihi vége

Még szinte el sem kezdődött máris véget ért ez a bő két nap szabadság. Nagyjából minden jó volt, az időt kivéve. Mert azt csak a gőzölgő forró vízben lehetett elviselni. Ennek ellenére szolidaritást vállaltam Apuval és együtt fagytunk bele az 50 m-es úszómedencébe . Életem legjobbját úsztam talán a friss levegőn, s csak azért hagytam abba kb fél óra és 7-800 m után,mert a fejem majd' le fagyott minden egyes levegővételkor. Gyúrunk a Balatonátúszásra. Tündérapu halomra röhögte magát mikor bejelentettem, hogy eltökélt szándékom nekem is átlubickolni a magyar tengeren.  No, majd meglátjuk mennyire leszek edzésben jövő nyárig. Majd én megmutatom (vagy nem  ) ! 

Itthon közben minden oké volt, Tündér jól kiszórakozta magát Mamánál. 3 hétig tartott az egészséges ovilét, tegnapra elöntötte a sárga takony szegénykémet. Kezdődnek a zűrös napok... Ááááá, hol van még a május!!!???

Az eső pedig 5 napja csak esik és szemerkél és picsorog és ömlik és zuhog és szitál. Jó sokféleképp elő tudja adni magát, de azért most már teret engedhetne a napocskának is. Itt a gesztenyeszezon, jó lenne néhány verőfényes délután, hogy el tudjunk menni beszerző-körútra. Az előrejelzések szerint erre október elejéig nincs esély. Szép kilátások

Viszont újra itt a hétvége! Annyi mindent terveztünk be, ahhoz képest, hogy dolgozni is fogok... de talán sikerül majd megvalósítani! Lesz halászlé főzés, bejgli-csokiskalács-almásrétes sütés, bábszínház, no meg házi - és egyéb munka. Mozgalmas napok elé nézünk.